Followers

Homestay Pasir Gudang (1)

Wednesday, July 4, 2012

Dapur Kering & Dapur Basah

 salam
selamat pagi....mama mai masih lagi berpuasa.....masih ada lagi 4 hari...huhuhuhu...sabar ye mama mai ;)
ok pagi2 ni nak borak pasal dapur...ok.....nak kasi tunjuk dapo mama mai....muahahaha....sungguh daifnya dapurku ini.....nak extend rumah kocek tak berapa nak tebal...masa masuk rumah dulu papa amin dah kata nak extend dapo....tapi mama mai kata...hah??? extend dapur aje???? tingkat atas x mo buat sekali????? soklan tu macam bannnnyak sangat duit kan???...muahahahaha...ala...x molah bang...kita kumpul duit dulu...kang cukup kita buat semua terus....see...see.... ayat x bleh blah....ngeeeee

ni la orang kata dapur basah....kita suka masak kat luar....so dalam rumah tak adala bau macam2 kan???? maklumkah kita orang kampung...tak biasa sangat masak2 kat dalam rumah....hihihihi....jakun sungguh mama mai nih...masak jugak la kat daput dalam tu ...tapi kalau masak pun kita masak air aje ;)
Ni la baru namanya dapur basah....see...kalau hujan habis banjir....bukan basah lagik...banjirrrr kooo...mencikkkkkk....tulah derhaka lagi cakap somi....hihihihi...



alahai masa ambik gambar ni memang lepas hujan....dapo pun tak sempat nak kemas...ampunnnn!!!!!!





kalau time hujan lebat budak2 ni cukup suka main hujan...hihihihi...best taw tgk dia orang main hujan...hihihihi....tadi masa hujan lebat lupa pulak nak ambil gambar budak2 nih....dah reda baru teringat nak ambil......budak2 ni main hujan kalau tak ada petir & guruh.... kalau ada petir & guruh kita tak lepaskan pun....lain kali kita tengok apa aktiviti yang diaorang buat time hujan ye ;)
Hujan dah reda tapi masih nak maim air...haishhhhh

 tengok Haziq Aiman mendengki Alia Nurhaziqah...haish....maaf ye keadaan alia sangat seksi.....lupa pakai seluar.....huhuhuhu ammmpppunnnnnn!!!!!!!! tata ;)


4 comments:

dZana said...

hahahaha... comel alia tu.. akak pun tgh pulun puasa esok dah last...

maicun said...

wahhhh......saya banyak lagi kak!!!!

babyelle said...

kakak... alia bog*l yeee... eeeiiii.. bertuah budak tu.....

maicun said...

hahahaha.....kecik lagi x pe....nampak pun comel...muahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...